Monday, May 25, 2009

Alla flickvänners dag var en hit

Ibland undrar jag hur min Snickare står ut, jag älskar att fira saker och nästa stora grej är min namnsdag 4 juli, då vill jag ha en namnsdags bal.
Jag hade en underbar alla flickvännersdag. På kvällen var vi bjudna till kompisar och käkade utsökta musslor till förrätt och till huvudrätt fick vi fransk råbiff, desserten bestod av glace au four. Lyx Lyx Lyx.
På natten vandrade jag och min Snickare hem genom sommarstaden, det var så romantiskt så.
JAg tror att jag ska ha alla flickvännersdag nästa vecka också.

2 comments:

nilla said...

hahah, det är nästan så man vill skaffa pojkvän! kan man beställa en sån där spaning kanske? jag kan tänka mig en elektriker (har lärt mig att inte fösöka laga elektriska saker själv)..

Ullton said...

Jo det är lyxigt med förhållande då det alltid är tjejen som bestämmer vad som ska firas och när.. Elektriker finns det gott om. Bassi har en kusse som är elnisse, men då får de 2 barn och en fru med på köpet.