Friday, August 01, 2008

tlött

Har jobbat hela veckan, och min hemlängtan började redan utanför porten i morse.
Men jag klarade dagen och jag klarade även ICAmaxi.
Faan vad jag hatar stora butiker, jag vill åka hem redan när man parkerat.
Ikväll skulle det städas tvättas och fixas inför festen i morgon, jag diskade sen kände jag att jag inte orkade mera.
Så vi gick på Resto, och nu är snickaren i tvättstugan, faan vad det är härligt att vara två ibland.
Snickaren är det finaste jag har, och när han är i tvättstugan blir han liksom ännu finare, om det nu är möjligt.
Är så trött att jag vill gråta.
over änd out

2 comments:

Madde (maddepladder) said...

Styrkekram! jobbigt att va så trött. Hoppas ni får en lyckad fest imorn iaf.

Kram!

Ullton said...

Jo det kommer att bli kalas, och nnu är allt fixat!