Thursday, December 06, 2007

Vardag

Det har varit mycket vardag denna vecka, ni vet hur det är. Man jobbar äter lite och sover så fort man får chansen.
Inser att jag kanske jobbbat lite mycket igen, men i helgen är jag ledig minns inte när jag var det sist.
Det känns otroligt lyxigt att vara ledig 2 dagar på raken.

Detta ska jag göra:

Fredag: jobba 7.00 till 18.00 sen hem och pynta mig och glida i den nya snygga (LILA) klänningen jag köpte igår. 20.30 Har Fina Mia bokat bord, sen ska vi äta gott och frossa i vin.

Lördag: ska uteslutande ägnas åt bakfylla.

Söndag: ska jag inte göra någonting förens på kvällen, då är det Gay jul.

2 comments:

nilla said...

lila? LILA!?! sen när har du börjat m färg?... jag trodde att rosa (förutom röda pumps) var din enda accentfärg (till svart). well, sounds lovely! kan du inte bära den lilla lila på månd oxå? för miiiiin skull!? ;)

Ullton said...

Yes eller man kan säga att den snarare är svart med lila inslag.