Tuesday, December 11, 2007

Paris girls

Igår smällde det, jag och några gamla Parispolare var ute i Stockholmsnatten, eller ute och ute, vi gick på Resto som mogna kvinnor bör göra.
Efter ca 20 minuter var första buteljen urdrucken och vi hade alla vandrat in i denna underbara allé av minnen.
Men ganska snart visade det sig att jag gått miste om mycket för jag har så dåligt minne att jag nästan glömt bort allt kul som vi gjort (och kanske är det tur..)
Men det gjorde bara min kväll roligare, för nu fick jag liksom uppleva allt på nytt! Att få berättat om fester som låter helt underbara och sen få veta att man själv var där, kändes alldeles alldeles underbart.

Vi skulle kunna sitta och prata minnen i flera år, vi har liksom så det räcker.
Killarna som pratar om lumpen ligger liksom i lä, för våran värnplikt pågick i flera år och vi var på permis hela tiden.

Det blev en ganska tidig kväll, men lite vinglig. Den trevliga servitören som vi drev men hela kvällen gav oss gratisdrink innan vi gick, och det var naturligtvis precis vad vi behövde, och vi sörplade alla i oss villigt och girigt.

Det bästa med hela kvällen var när ett grabbgäng började stöta på oss, det är något gulligt med killar i 20 års åldern som tror att dom ska få ligga.
Då är det skönt att säga att de får gnida sina fjuniga överläppar mot någon annans mun, för själv ska man hem och pussa en man som fick riktigt skägg för flera år sedan.

2 comments:

Anonymous said...

haha

Ullton said...

hoho