Wednesday, November 21, 2007

Klockan sent..

Kan inte sova, sitter i vardagsrummet och hör Snickaren ligga och snusa så sött i sängen. Jag snusar också, fast hans snus.
Drömde någon form av mardröm och kan inte somna om.
Kan inte bestämma mig om jag ska jobba eller plugga, känner att jag har en allt för rastlös själ.
Måste säga att det vore kul att jobba och samtidigt kunna planera sitt liv, sen skulle jag få en ganska vettig inkomst också. Men detta med inkomst är egentligen ganska oviktigt för alla mina pengar tar alltid slut ändå.
Men att plugga vore också kul, dels för att jag gillar att grilla hjärnan och dels för att det vore kul att träffa lite nytt folk och inte bara de dystra dönickarna på mina olika jobb.
Just i denna stund lutar det åt plugg, men vi får se i morgon.

No comments: