Monday, November 12, 2007

I´m back

Bloggtörsten har nu blivit för stor.
Jag måste skriva.

Ullton är tillbaka fast nu kommer äventyren inte från Paris utan från Stockholm. Det kommer att bli mindre glamour, färre glas champagne, men jag är fortfarande jag.

Nu kommer bloggen komma direkt från Midsommarkransen, trist tänker ni men så är inte fallet.

Kransen liknar Paris på många sätt, inte för att jag kan komma på något precis nu men det kommer nu, kanske behövs det bara lite rödtjut för att hitta liknelserna.

En kort update:
Har bott i Sthlm i tre månader nu.
har 4 jobb
har blivit osams med chefer
har fått rätt mot chefer
har hittat Midsommarkransens stiligaste snickare.
jo som ni förstår har mycket hänt fast samtidigt ingenting.
på återseende

3 comments:

nilla said...

woho! ullton is back in buisness! synnerligen trevligt!
som hyllning till din återkomst ska jag oxå återuppta mitt bloggande. så snart det händer ngt spännande i mitt liv. (dvs på torsd.)

Ullton said...

Nilla- ditt liv verkar fullt av spännade saker, jag menar rödhåriga håtentååter.. är inte det spännande så säg.

Chris said...

Ihaa! Najs att du är tillbaka!
Ska bli trevlig läsning. Ja vad är Paris mot Stockholm, Örebro och Lund? Vi är vi i alla fall och gör vårt bästa med bloggarna... KRAM!!