Wednesday, July 11, 2007

Det äckligaste

I går kväll var jag hemma hos en kompis, vi kollade på Skånska mord med Ernst Hugo Gäregård, denna serie bör alla se, skådespeleri när det är som bäst. Mer om det sedan.

Hursom helst när jag låg där och tittade med nerverna utanpå kroppen så känner jag att det är något som irriterar på min kind eller snarare vi munnen, det känns som ett hårstrå. Hur jag än pillar och blåser så försvinner det inte, då tar jag till tungan, BIG misstake för på tungan hamnar en fästing.
Jag vill bara spy på mig själv.
-Hej, Ulrika heter jag och jag har en gång haft en fästing i munnen.

Precis i den stunden längtade jag till en stad, men det har gått över nu.

2 comments:

Anonymous said...

här finns inga fästingar. trevl sommar! ;)

Anonymous said...

"Skånska mord"... vad jag blev sugen att att se dem igen, Ernst-Hugo ägde verkligen världen! Mys-äcklig! Favvo!