Friday, April 23, 2010

hm

Har inte blivit så mycket blogg på sista tiden och det är inte för att det inte händer något men mycket är ju graviditetskopplat och därför inte så intressant. Tänk vad roligt det var förr när jag var ute på äventyr i paris och gjorde crazy saker, nu går man på toa och konstaterar att man blöder i röven idag igen.. Känns liksom inte lika roligt att skriva om.
Samtidigt hyser jag lite förakt för alla rosa lulliga gravidbloggar och jag vill inte att denna ska bli en sådan.
Visst är det dömysigt att ha sin egen lilla människa i magen, (nu kommer Snickaren bli lite sur, han säger att det är VÅR lilla människa) men ännu är det långt kvar till leverans och det känns konstigt att dotra ska ha ett liv på webben innan hon ens upplevt sin första soluppgång.
Tror även att järn och rödvinsbristen påverkar mitt kreativa sinne lite.

3 comments:

SixesAndSevens said...

Ah, Paris ja! Det var tider det! ;)

Ullton said...

Ja det var tider det! nu får vi vänta i 19 år tills dotra åker dit och bloggar..

Unknown said...

...och jag kommmer fortfarande vara har och ta med dom ut!