Friday, October 16, 2009

school´s out!

Sista tentan i dag som jag genom lite kreativt skrivande antagligen klarar..
På måndag är det en stor dag, på morgonen ska jag få ny botox i nävarna. Eftersom det var en något traumatisk upplevelse sist har Snickaren ordnat eskort åt sin lilla älskling eftersom han inte kan vara ledig själv. Jag ska nu åka till Uppsala tillsammans med Hägerstensåsens bullrigaste AIK huligan. Han lovar full service, vilket bekymrar mig lite.
Efter injektionerna ska jag till min Praktikplats.. Känns lite konstigt att åka handförlamad, och göra ett gott intryck, men det ordnar sig nog..
Blir antagligen en kul blogg på måndag.
I helgen kommer två tredjedelar av mina bröder. Det ska bli kul.

8 comments:

Bätty said...

Yes, äntligen. Detta är vad vi alla har väntat på. Botox-påfyllningen. Men jag tycker verkligen att Snickarn är en beige typ. Borde inte han ställa upp. I detta läge när du kommer att bli halvt förlamad. Har du tänkt på att du kanske får åka ensam till BB oxå. Fast jag ställer naturligtvis upp, när den tiden är kommen. Har viss erfarenhet, så att säga. Nä, kräv förbättring av snickarn! Upp till kamp!

Puss och ha en trevlig helg!

PS. Längtar till måndagens blog =)

Bätty said...

Sorry, glömde att säga GRATTIS!
Du kommer att bli en fantastisk syrra. Kan inte vänta tills vi tar dina kunskaper i anspråk.

Vi har dottern, 13 år, med kraftiga mag/rygg-smärtor hemma.

Son, 10 år, nyss tagen nöff-nöff-sprutan.

Dottern, 2,5 år, mer än lovligt galen.

Make, 48 år, deprimerad eftersom kussebusse glömmer bort honom.

Jag själv, frisk och kry =) Än så länge. Tja förutom hälsporre och över rörliga onda leder. Ett fruktansvärt humör, sur och grinig. Men jag har hört att det inte är normalt att vara för glad...

Ullton said...

Bätty, hellre att Snickaren lyder hemma och kommer hem med kosing.. haha Äldsta barnet, antingen begynnande mens eller klamydia infektion, sonen verkar pigg. Lilla barnet längtar antagligen efter mig, och angående din sambo, det låter som något psykosomatiskt, och antagligen behöver han någon form av transplatation supraklavikulärt.

Bätty said...

HJÄLP... det låter lifsfarligt... Säkert som svart/vita fåglar (eller som Loppan skulle säga Pingu-fåglar) =)

Ullton said...

Supraklavikulärt betyder ovanför nyckelbenen.

nilla said...

bästa du, stort grattis! ser oxå fram emot måndagsbloggen.. kramar fr öret

nilla said...

Idag läste jag Schulmans blogg för första gången. Pryddes fint av tjusig bloggkollega måste jag säga! :) Men vad ska han ha all skräplitt till? (min mobil strular så därför komunicerar vi såhär...)

nilla said...

Idag läste jag Schulmans blogg för första gången. Pryddes fint av tjusig bloggkollega måste jag säga! :) Men vad ska han ha all skräplitt till? (min mobil strular så därför komunicerar vi såhär...)