Tuesday, October 13, 2009

Penis

I dag har vi tränat på att sätta katetrar i hårda plastsnoppar. Har man gjort det på riktigt inser man att det inte är fullt så lätt i verkligheten. Man skulle kunna göra en jämförelse med att köra en Skoda på rak motorväg mot att backa långtradare på smal grusväg.
Efter att vi tränat teknik på plast snopparna hittade vi en annan snopp, som likom kändes som en riktig. Alla stod och klämde på den med en viss beundran samtidigt som vi gjorde jämförelser med verkligheten, tills vi insåg vad det var vi gjorde. Lite generat fniss utbröt och sen var det dax för kaffe.

3 comments:

Bätt-sprätt said...

Jag antar att du fortsätter övningarna sedan hemma. Snickarn ställer väl upp!

Anonymous said...

Att du har viss erfarenhet av olika penisar âr jag helt övertygad om, men jag tvilar lite när du gör en jämförelse med backning av bil resp lângtradare... Sâ vitt jag vet har du väl fortfarande inte körkort :)
Kram frân Paris

Ullton said...

Bätty klart Snickaren ställer upp, han har sovit med kateter en vecka nu!
Paris jag jämförde inte penisar utan penisar och "träna katetersättnings atrapp penisar" och förövrigt så är jag inte gift och har därför aldrig sett en riktig snopp på nära håll=)