Wednesday, April 23, 2008

Jag kommer aldrig att städa ihjäl mig

Idag har jag ägnat ganska mycket tid till att plocka och städa, alla saker (nästan) har funnit sitt bo. Under en hel halvtimme mitt på dagen såg hemmet riktigt skapligt ut, men sen kom förfallet ganska kvickt.
När snickaren hade kommit hem och bytt om var jag på vippen att skälla ut honom för han slängt sin tröja på hallgolvet, men sen såg jag att det var mina pyjamasbyxor..
Jag förstår inte när det händer, men jag hittar mina skor i köket fast jag lovat mig själv att ta av dom i hallen DIREKT när jag kommer hem.. men inte.

Kanske har jag inte städgenen, men jag är trivsam och det är ju inte kattpiss det heller.

1 comment:

Anonymous said...

Inget är förändrat kan jag konstatera, det fnns nog plats för en madame Rodriguez i ditt hem också.