Thursday, January 24, 2008

Navelskådning

I dag skulle det ske, hemtentan skulle förstås, läsas om, samt komponeras. Jag har försökt förbereda mig mentalt i ett par dagar nu, och idag skulle det gå av stapeln. Det började sådär eftersom jag råkade försova mig något. Men sedan gick det med en rasande fart, frågor besvarade och analyserades. Efter ett tag kände jag för att rensa hjärnan lite och tog en lång prommenad, sen var jag tvungen att prata lite i telefonen (med mitt nya abonnemang får jag prata i 3000 minuter och jag har bara kommit upp i hälften än så länge, så jag känner en viss stress. Måste utnyttja alla minuter..)
Sen var jag tvungen att dammsuga och städa toaletten, skriva inköpslista, sortera klader, smink och allt annat som går att sorteras.
Sen skrev jag lite till på tentan, och sen kom ju snickaren hem och då måste man ju umgås lite.
skiter nog i att skriva sista frågan i dag, jag är ju ledig på lördag....

No comments: