Thursday, September 17, 2009

The Winner takes it all

Var precis nere på gymet, stod i en maskin och trallade på i lagom takt medans jag tittade på Idol. Just när jag står där och drömmer mig bort hör jag hur det swishar bredvid mig. Där står en kille på en likadan maskin som jag befinner mig på och springer som Bolt.
HAHA nybörjare tänker jag, han har ingen aning om hur jobbigt det är..
Men han bara fortsätter, och han ler när jag tittar förundrat på honom, jag känner utmaningen och börjar pumpa på, känns som jag ska spy.
Efter ett par minuter kommer det upp varningstex rakt över Jihdes smil " heartrate to high" Fuck that! tänker jag.
Men efter en stund ser jag mig som besegrad, och han fnissar.
Jag ser då att han går till lårknipar maskinen, väntar som en hök på att han ska bli färdig sedan tar jag maskinen direkt efter och ökar 10 kilo.
Ingen kan knipa som jag!
Så kletar man bort smilet från någon som vågar vara lite "hurtigare" än jag.
Vad mina innerlår beträffar kan jag inget säga då jag inte fått tillbaka känseln ännu.

No comments: