Tuesday, September 09, 2008

vardag är ju så jävla roligt

Hade en underbar morgon, vaknade tidig och låg kvar i sängen och lyssnade på när Täppas pratade med alla knäppgökar som finns i detta land.
Gick runt och fes och pratade med mig själv, älskar att spankulera runt på det viset, helt utan mål.
FIxade sedan lunch och insåg att jag började 13.30 och inte 14.30 som jag trodde.
Sen har jag jobbat och jobbat, det är så skönt på detta jobb, för ganska många i personalen pratar mycket, och ingen där har liksom fattat att jag brukar prata massor. Så där är jag så tyst så tyst, och ler och nickar lite försynt.
Detta beror mest på att jag inte känner att jag alls vill engagera mig i verksamheten, det skulle bli så många strider.
Jag blir bättre och bättre på att välja mina strider med omsorg.

No comments: