Friday, June 15, 2007

SOMMARLOV

Idag har det tagits farväl, tårar har runnit och den blomstertid har sjungits. Detta innebär också att mitt år som lärarassistent på Svenska Skolan i Paris är över.
Känns lite både och. Det var en trevlig avslutningslunch och jag har sagt hej då till alla.
Kommer att sakna vissa delar men inte allt, nu är det den svenska sommaren som gäller, och Stockholm i höst.
Känns inte som om jag kommer att sakna Paris så mycket nu, men fråga mig igen i November det är nog annat ljud i skällan då..

3 comments:

SixesAndSevens said...

Du slutar väl inte blogga också..??

Anonymous said...

Det är så tyst hemma just nu, det mesta ligger där vi la det, om en vecka blir det annorlunda, lite rörigare mera "äsch, vet du var jag la? , eller har du sett min ..."
VÄLKOMMEN HEM KÄRA DOTTER, SKA BLI UNDERBART ATT LEVA TILLSAMMANS MED DIG OCH RÖRAN ETT TAG IGEN...
MUM

Ullton said...

6and7 nej nu ska jag blogga mer än någonsin!
Mamma.. vad är det du insinuerar.. jag har väl koll på det mesta? men det ska bli skönt att bo någonstans där man inte behöver leta hela tiden efter precis allt.. Undra om jag kommer att hitta allt när jag är mamma?