Tuesday, June 12, 2007

Ibland är det lika bra att ljuga..

Jag ser misshandlad ut, mina överarmar är blå det ser ut som om någon har våldtagit mig. Dessa skador fick jag som bekant uppe i ett träd när jag gick en äventyrsbana 12 meter upp i luften, men hur förklarar man detta?
I går på metron tog jag tag i stången för att inte ramla, då åkte min klänningsärm ner och mina skador blottades. En kvinna kom genast fram till min och började tala med mig på upprörd franska, när hon insåg att jag inte alls förstod vad hon talade om tittade hon på mig och sa
- Leave him!
Då trillade poletten ner, jag bytte vagn och insåg att ikväll måste jag hitta någon att lämna.
Ibland är sanningen för sjuk och då är det lika bra att ljuga..

3 comments:

Anonymous said...

Aj, det där känner jag igen. Vi gick en äventyrsbana på min möhippa, en vecka innan bröllopet. 28 blåmärken att förklara för prästen....

Ullton said...

haha men prästen godkände äktenskapet ändå?!

Anonymous said...

Så du spelade med när franska kvinnan sa "Leave him!"? Det var roligt, väldigt roligt!