Monday, September 13, 2010

Jepp Jepp


Nu har jag börjat fatta att Betty verkligen flyttat in, samt att hon faktiskt redan visar prov på egen vilja och viss envishet.

Jag ställer mig frågan om man kan curla ett spädbarn? Jag antar att man inte kan det eftersom varje skrik ger uttryck för ett behov, och jag antar att det är curling när skriken och behoven inte är livsavgörande.

Det är så mysigt livet, aldrig har jag känt mig så avslappnad för Betty och jag har sällan viktiga planer, utan vi bara lufsar runt.

Trodde faktiskt inte att det skulle vara så ´här mysigt men det kanske är för att jag fått världens vackraste bebis.

2 comments:

Lina said...

Grattis! Vad fin hon är. Vad roligt att få se bild på underverket! Många kramar från syssling Lina

Anonymous said...

Hon âr verkligen söt, faktum âr hon liknar Sofia som ocksâ hade mycket och krulligt hâr.
Njut, njut av att sitta i soffan med henne sovande i famnen - det âr helt underbart och stunder som man vill ha tillbaka efterât...
Kram frân Paris