Friday, April 24, 2009

Kärlek

Snickaren kom hem här om natten efter bowling med J. Dom är så fina tillsammans och efter ett par bärs i deras kroppar är det som att titta på två små cirkusdjur.
Hur som helst kom Snickaren hem mitt i natten och hittade mig sovandes i sängen, eller över hela sängen skulle man kunna säga. På den lilla plats som var avsedd för honom låg pluggböcker, skorpsmulor och snusdosor.
Självklart dokumenterades det hela, utan min vetskap, och självklart var det ingen vacker syn. Kanske var det lite gulligt, men jag måste ändå ge tio poäng till Snickaren som är kär i tjejen som är en svan om dagarna och en varulv på nätterna...
Vad har ni för hemligheter?

2 comments:

Bätty said...

Får vi se bilderna då?!

Ullton said...

bilderna försvann oturligt nog medans min mobil reparerades...=)