Tuesday, February 24, 2009

10 år sedan

Fick en inbjudan om 10 års fest med klassen jag gick i högstadiet med.
Jag fick sådan ångest, gick tillbaka i minnenas allé. På den tiden var man ju inte särskilt lycklig, och kanske visste man inte ens vad lycka var då.
Jag förstår inte idén med hela kalaset, är det någon som man vill ha kontakt med från den tiden kan man väl hitta dom på Facebook?
De flesta har man ju inget gemensamt med nu, och kanske visste man det redan då?
Jag har några finingar kvar, och de människorna vill jag träffa i ett annat forum.
Tänker på filmen klassfesten med Björn Kellman, jag tror denna fest kommer att bli som i filmen.
Hur tänker du?

5 comments:

Anonymous said...

Nämen Ullis, klassåterträffar är ju kanon skoj!

Ullton said...

hehe Bätty, det kanske blir asskoj och kanske missar jag den roligaste festen i mitt liv, men jag tror inte det...

Anonymous said...

det är klart att du ska gå! Vem ska jag annars vara med och tjuvröka bakom knutarna...
Fan Ullis du måste gå!!!!!
kram

Anonymous said...

Men Ullis det är ju klart att du ska gå! Vem ska jag annars stå och tjuvröka med bakom knutarna!!!
Du måste komma!
Kram Elli

Anonymous said...

Va nu inte som snickarn...

Öppna dina sinnen och visa vad du går för!